Céges reklámajándék, a kapcsolatépítés kulcsszereplője
A siker sokszor apró gesztusokon múlik, ami lehet egy jól időzített, őszinte mosoly, bizalmat ébresztő kézfogás vagy kreatív céges reklámajándék. Prémium tollak, hangulatos bögrék, a cég lógójával ellátott jegyzetfüzetek, kulcstartók vagy kulacsok is betölthetik a meglepetés tárgyának szerepét, a lényeg minden esetben az ily módon közvetített üzeneten, a megajándékozott fontosságának hangsúlyozásán van. Így túlzás nélkül állíthatjuk, hogy egy találó, ötletes céges reklámajándék túlmutat önmagán, a kapcsolatépítés eszközévé válik, ami ezáltal a márkaépítési stratégia elmaradhatatlan kelléke is egyben.
A cél, hogy a szóban forgó márka észrevétlenül, a maga természetességében váljon az üzleti partnerek, a munkatársak és természetesen a potenciális vásárlók mindennapjainak részévé. Ezért olyan tárgyat érdemes ajándékozni az említett kategóriáknak, ami nemcsak tetszetős és stílusos, hanem praktikus is, tehát semmiképpen sem fog rövid időn belül a fiók mélyére kerülni és ott porosodni.
Céges reklámajándék, az egyediség megnyilvánulása
Az igényes és különleges ajándéktárgy kiemeli az ajándékozót, a termékeiket vagy szolgáltatásaikat kizárólag szórólapokon, plakátokon és különböző médiafelületeken népszerűsítő konkurens vállalatok tömegéből. Természetesen a piac megnyeréséhez ezekre az eszközökre is szükség van, a céges reklámajándék azonban személyesen képes megszólítani a célközönség tagjait.
Képzeljük csak el, hogy hirtelen vihar támad, az utcán tartózkodó hölgynek vagy úriembernek azonban ott van a keze ügyében a cégünk logóját vagy az általunk képviselt márkát magán viselő esernyő és ennek köszönhetően megússza, hogy bőrig ázzon. Ezáltal az ernyő azt tudatosítja az illetőben, hogy a vállalatunk biztonságot, védelmet nyújt mindazoknak, akik kapcsolatba kerülnek vele. De hasonló üzenetet sugallhat egy ízléses, esetleg humoros felirattal ellátott bögre is, amiből a nehezen induló reggeleken olyan jólesik az illatos kávét kortyolgatni vagy egy kulacs, amiből a forró nyári napokon a szomját enyhítheti a kiránduló.
Mikorra időzíthető a céges reklámajándék?
Természetesen nem mindegy, hogy mikor lepjük meg a vállalkozásunkkal valamilyen módon érintkező személyeket. Kiváló alkalom például egy üzleti tárgyalás utáni elköszönés pillanata. Az ilyenkor átnyújtott frappáns, márkázott céges reklámajándékkal ugyanis elegánsan zárhatjuk le a találkozót, közben további együttműködési szándékunkat is kifejezésre juttathatjuk.
A cégen belüli életben elmaradhatatlanok az alkalmazottaknak szóló karácsonyi meglepetések, amikkel a munkaadó köszönetet mond az elért eredményekért. Ugyanennyire fontos az újonnan érkező kollégáknak készített üdvözlőcsomag is, amivel a főnök azt üzeni: „jó, hogy itt vagy, örülök és a csapatunk fontos láncszemének tekintelek”. A céges reklámajándékok a vállalat által szervezett rendezvényeknek is kulcsfontosságú szereplői is, amik gyakran tartósabbaknak bizonyulnak, mint a legkiválóbb esemény emléke. Tehát érdemes időt és pénzt áldozni a cégeknek az apró ajándékokra, mert a pozitív hatása garantált.